torsdag 18. mars 2010

Et glimt hos meg..


Kjære lesere..

I dag vil jeg titte innom bloggen en tur. Følte en liten god følelse i magen, og tillot meg å ta et lite bilde i fra kroken i stua mi, her jeg bruker en time for meg selv når dagen er over.. og en ny kommer like om hjørnet..

Nye hvite sofaer har kommet i hus, mine gamle kjente ting- dere har sett før, satt sammen på nytt sett og vis og jeg må få si jeg trives her i vårt nye hjem.
Her er det ro.
Her finnes styrke,- og her vil det bli mange lykkelige stunder..
Nye minner skapes hver dag..

Halden har så mye hjertevarme - og ungene stråler om dagen.
Cornelia har bursdag i dag - 5 år er hun i dag, og jeg blir bløthjertet ved å tenke tilbake, og må få si jeg er stolt over å være mamma til det utrolige vakre menneske hun har blitt. Hun har et hjerte av gull den jenta mi, og så klok og forståelsesfull til å bare være 5 år..

Det blir feiring i morgen, så gelèen er i farta.Og her skal skurekosten svinges litt.
Takk for at dere har ventet på meg.
Uerstattelige er dere..
Store klemmer fra meg i min nye stue..:0)

38 kommentarer:

Linda sa...

For en flott stue du har!
Jeg legger deg inn på rollen min - så får jeg fulgt med på den flotte bloggen din.

Ha en nydelig dag!

frøken olsens drømmer sa...

Gud så fint du har fått det ;))
godt å høre fra deg,savner jo innleggene dine;))
god klem

Anonym sa...

Så koslig du har fått d... gleder meg til å se mer fra deg etterhvert.
Gratulerer så mye med 5- åringen, tia går jaggu fort, snart en 4 åring her!

Klem Linn, mamman til Dennis!

Merethe sa...

Hei :) så koselig å høre at du har det bra i ditt nye hus. Det ser utrolig trivelig ut. OG det forundrer meg ikke det granne. :) Gratulerer så masse med en 5 åring. Det er en nydelig alder det også. :) Ønsker deg en riktig god helg som kommer. Klemmer fra Merethe

Anonym sa...

SÅ koselig du har fått det H-A!:-)
Flinka!
Søt den lille røde bilen på bildet - har lillebror vært med på " styling", fnis!
Ha en flott helg, vi snakkes:-)
Klem,H.

Hvite engler sa...

Flott! nydelig,helt utrolig!! rett å slett....du har det så koselig,skulle gjerne sittet der i stolen din og drikket kaffe :)

Mitt hvite hus sa...

Er sikker påa t du klarer å skape et like fint hjem denne gangen med alle de fine tingene ..

gratulerer så masse til 5 åringen... en stor dag dette...

veldig kjekt å høre fra deg her inne igjen...
høres ut som det går bra med deg..ingenting er bedre enn det..

Kos deg med bursdagsfeiring..
Klem Kerstin

Himmelberget sa...

Gratulerer med 5- årsdagen i huset!
Her hos oss har me òg ei prinsesse med 5 års jubileum idag :)))

Kos deg i den nye heimen

Jannemor

tinemor sa...

Adeles nydelig krok du har!!!
Skjønner godt du koser deg der
Klem

H elle K sa...

Hei Heidi Anita.
Så koselig å se at du er bloggen igjen. Stuen ser jo nydelig ut. Gratulere så mye med 5 åringen i dag og kos dere. Varme klemmer Kristin

Simones Country Home sa...

Heia.

Ser ut som du får det skikkelig koselig må jeg si. Dette blir nok veldig bra! Gratulerer med lille jenta di.
Gleder meg til mer bilder kommer. ;o))

Ha en knall dag.

Klem Simone

Marit sa...

Nydelig! Det er nok ikke lenge før JdA er på farta igjen *smiler*!
Vi hadde jo en prat her om dagen og det er så godt å høre at du er kommet på plass og at dere alle trives i Halden sentrum! Gratulerer med fem-åringen, en utrolig morsom alder - snusfornuftige og pratsomme...
Klem Marit :o)

Dans på roser... sa...

åååå.....velkommen tilbake! =)
så hyggelig å høre et pip fra deg!

Vakkert bilde....høres ut som verden er på vei til stabil igjen. Godt er det. =)

Klemmer

Hos Camilla sa...

Vakkert er det, velkommen tilbake ;-)
Camilla

Conny - Frøken Klara sa...

Hej igen. Hvor har du dog fået det fint allerede. For os andre tager det laaang tid at skabe så smukke hjem, men du gør det bare tju hej.. :-). Det ser så hyggeligt ud, tillykke med din søde pige og dit nye hjem... Rigtig mange søde hilsner fra Conny

(eddas) sa...

Så koselig og se at du er tilbake....og at du har fått tak i et gammelt hus med sjel...det passer til deg:)
Grattis med 5 åringen....
Ja...et nytt spennende kapittel begynner for deg nå.......og vi gleder oss til og følge deg videre på ferden....
Mange goe eddaKlemmer til deg:)

Anonym sa...

Gratulerer til lille snuppa :o))

Godt å høre at dere finner ro i det nye huset..

Masse klemma fra mæ

Guttemamma sa...

Jeg kan vente lenge på deg.....
varm klem

Trine sa...

Hei Heidi Anita,

sååååå koselig du har fått det:-) Jeg følger jo med på bloggen din så det er koselig at du er tilbake. Gratulerer med 5-åringen! Håper alt ordner seg med bgh.plass også!

Klem fra Trine

Junk De Lux sa...

Endelig en liten sneak-peak..gleder meg til mere.

Kos deg med feiringen av godjenta di:)

Hanne

Minka sa...

Så nydelig du har fått det..skjønner godt at du koser deg..Og bursdag, det er gøy det, håper dere får en fin feiring..klems..

Vintage House sa...

oj oj så vackert helt underbart...
grattis till din dotter:)
kram kram
sandra

A-H sa...

Så godt å høre fra deg igjen!

Gratulerer med jenta di;)
Klem

Rosor och Spetsar sa...

Så mysigt du fått det i det nya hemmet o grattis till din lilla dotter.
Ha en fin helg
Kram
Annelie

Rummet för välbefinnande sa...

Mmmmm, det riktigt strålar ut värme, kärlek, och tillförsikt från bilden. Här kommer ni att få det så bra och jag tror du kommer att landa och finna ro. Det gläder mig så mycket...........
Kan tro att dina änglabarn har mycket fint inom sig. Med en sådan mor blir det också underbara barn :)
Önskar er en riktigt fin helg och bara landa och njut!
Kram Mia

Kari sa...

Dette kommer til å bli fint!

Gratulerer med 5-åringen!

Kari :-)

Anonym sa...

Hei, nydelig har du det <3 ønsker deg en flott helg, Klemmer fra Linda (b.young)

lavendel mio sa...

Så vakkert det er hos deg!
Gratttis med 5 åringen!
Ha en fin helg, Hanne

Fru Luna sa...

Nydelig stue, den er som hentet ut fra et interiørblad!
Du har en flott blogg og fantastisk interiørstil!
Har lest gjennom dine innlegg fra i år og de rørte meg dypt.
Jeg ønsker deg og barna alt et beste for fremtiden og det nye livet dere har startet!

Klem Linda

Les Cotrions sa...

I saw your wonderful home in JDL...I'm speechless...everything is stunning!
Hope you're well!
Happy week end!
Vale

Unknown sa...

Åh så ljuva bilder!

Anns draum sa...

Så fint du har fått det! Kjekt å høyre at de har det bra, gler meg til å fylje deg i skapelsen av ein ny vakker heim:))

Klem frå Ann

Emmas Verden sa...

vakkert..som alltid hos deg..
livet tar nye vendinger..og det blir bra til slutt :)
barn er en velsignelse..høres ut som ei lita godjente du har :)
håper bursdagen ble fin!!
kos deg med dine 2 små ;)
klem til deg..
Anne♥♥♥

Marie sa...

Så roligt att få se en bild ifrån ditt nya hem, det ser så vackert och hemtrevligt ut och jag blir som alltid lika inspirerad här hos dig.

Hoppas att Cornelia hade en fin 5-årsdag! Min Elsa fyller 6 år om någon vecka och hon längtar massor, hihi.

En stor varm kram till dig!

Marie

Vårt Hus sa...

Så fint å høre fra deg igjen. Har blitt så glad i bloggen din og håper at du har det bra.
Gratulerer med dagen til den lille jenta di. Unskyld- selv ville hun vel si at hun er stor jente :)
Uansett håper jeg at hun fikk en flott bursdagsfeiring.
Klem Yvonne

Anonym sa...

Hei på deg du, for en vakker stue du har fått, du er jo bare god da. Håper alt vil ordne seg for deg :)
Men du hvem synger sangene du har på bloggen din? Helt nydelige og veldig deg :) Håper gardinene ble bra ??:) Klem Mette-Mari

Jennifer sa...

I think your home is lovely, and I really like the Blessed Mother statues you have indoors, I am assuming they are outdoor statues? What a great idea to move them inside!

Eva-Liisa sa...

Your room is nice!!